ستیا ساداتستیا سادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

غنچه باغ زندگی

تولد 1 ماهگی

1391/8/30 20:30
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب آروینفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

این یه ماه خیلی زود گذشت از یه طرف دوست دارم زود بگذره جیگر مامان بزرگ شه از یه طرف دوست ندارم این شش ماه تموم شه. برم سر کار دلم برات تنگ میشه زندگی من

ناناز مامان

جیگر مامان چند روزیه که موهاش داره میریزه خدایا زودتر موهایه دخترم در بیاد تا براش گل سرای خوشگل بزنم

عشق مامان

نفس مامان

عسل من دو روز دیگه یه ماهش تموم میشه من م باباش فردا میریم تا قد و وزن دختری مون و بگیریم

 وجودمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)