ستیا ساداتستیا سادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

غنچه باغ زندگی

تولد دوماهگی

1391/10/4 13:54
نویسنده : مامانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

ستیای طلای ما دو روزه که دوماهه شده دو ماهگیت مبارک باشه مامانی .

الان دیگه واسه خودت خانومی شدی  تا باهات حرف میرنم میخندی کلی تلوزیون نگاه میکنی  دیگه منو میشناسی  شب یلدا که رفته بودیم خونه مامان جونت چندتا قیافه جدید که دیدی زدی زیر گریه و من کلی نازت کردم تا آروم شدی.دیروزم من و بابات با یه روز تاخیر بردیمت برای واکسن انقد به فکرسوزنای سرنگ واکسن  بودم قطره یادم رفت بت بدم آقای واکسیناتور مارو برگردوند گفت اول بهش قطره بدین خلاصه موقع واکسن وقتی سرنگا رو دیدم گفتم وای این سوزن کندا .روی پام محکم نگهت داشتم  چند تا جیغ بلند کشیدی و آروم شدی چون خوابت میومد تو ماشین خوابت برد .

جیگر واکسن خورده

خدارو شکر دیشب تب نکردی فقط یکم آژیته بودی حالا بعدا میفهمی یعنی چی تا الانم که دیگه ظهره تب نکردی  ولی من یه خورده بازت گذاشتم تا حالشو ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)